tirsdag den 31. august 2010

Min (efterårs)ønskeseddel

Nu er det ved at blive koldere i vejret og items fra den nye sæson begynder at snige sig ind på ønskelisten. Her er mine favoritter lige nu:
1. Frakke fra Cos, 1400 kr.
2. Strikkjole fra Monki, 280 kr.
3. Nederdel fra Samsøe Samsøe, 500 kr.
4. Neglelak fra Essie i Pretty Edgy, 125 kr. (Fra sommerkollektionen, men vil være flot til al viterens chunky strik, mørke og brændte farver) 
5. Lash Queen Sexy Black fra Helena Rubinstein, 225 kr. (den fineste indpakning og Lash Queen er allerede min yndlings mascara dobbelt op :D)
6. Øreringe fra Accesorize, 69 kr. (De ser måske lidt kedelige ud, men teksturen i metallet gør, at de glimter smukt)
7. Neglelak fra Essie i Chinchilly, 125 kr. (den skal jeg altså snart have købt, jeg savner den hver gang jeg lægger neglelak)
8. Georg Jensnen ur med mellem skive, 28.000 kr.
9. Pung fra Marc By Marc Jacobs, 1250 kr.
10. Læderbælte fra Cos, 199 kr. (En af sæsonnens musthaves, markeret talje)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar